Voľné pozície 3

Reklamačný technik

Miesto práce

Sadová 14A, Košický kraj, Spišská Nová Ves

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Termín nástupu

pozícia ihneď voľná

Ponúkaný plat (brutto)

dohodou

INFORMÁCIE O PRACOVNOM MIESTE

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Prijímať reklamácie od zákazníkov, ich registrácia v informačnom systéme, spracovanie potrebných podkladov pre ich riešenie.
  • V spolupráci s technickým, nákupným a výrobným oddelením preskúmať koreňovú príčinu a navrhnúť zákazníkovi adekvátne riešenie v primeranom čase.
  • Manažment reklamácie počas jej trvania, od prijatia až po ukončenie pre zákazníka a interné uzatvorenie vrátane vysporiadania s dodávateľmi (internými/externými).
  • Analyzovať dáta v systéme za účelom zlepšovania produktov a procesov.
  • Aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami, dodávateľmi aj zákazníkmi.
  • Technická podpora zákazníka.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Jazykový kurz
  • Obedy v kantíne
  • Technické tréningy
  • Odborné školenia

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – aktívne

Nemecký jazyk – aktívne

Počítačové znalosti – používateľ

Microsoft Excel – pokročilý

Vodičský preukaz

Skupina B

Počet rokov praxe

Minimálne 2 roky v oblasti zákazníckeho servisu, kvality, technickej podpory

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Komunikatívnosť
  • Samostatnosť
  • Ochota učiť sa
  • Anglický jazyk nutnosťou, nemecký výhodou